Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Sven Andreae - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Sven Andreae - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Sven Andreae

Blijf op de hoogte en volg Sven

15 Oktober 2011 | Nederland, Akkrum

Het is bijna zover....
Morgen avond om 23:55 vertrek ik dan voor 2 maanden naar het Yotvata reservaat.

Via dit blog kunnen jullie mijn ervaringen/avonturen volgen :)

Wil je een mailtje ontvangen als ik een nieuw verslag heb?! Kijk links onder op de pagina bij 'Blijf op de hoogte'

Groet,

Sven

  • 18 Oktober 2011 - 14:50

    Tante Jelly:

    Hoihoi,

    Ben je gearriveerd???? En, vertel,vertel: over mensen, omgeving, waar je zit enzo.
    Over je werk natuurlijk ook.......;-). Ik zit dit nu op mijn werk te typen. "Bezuinigen" heet dat :-)

  • 20 Oktober 2011 - 07:40

    Froukje:

    Hé Sven,

    Wat kun jij leuk schrijven. Wat een super avontuur ga jij tegemoet. Als ik lees dat je in Jeruzalem rondloopt, ga ik in gedachten terug naar mijn reis in Israël. Misschien hebben we wel in dezelfde jeugdherberg overnacht.

    Ik ga je zeker volgen. Veel plezier daar.

    Liefs, Froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 7120

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2011 - 18 November 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: